Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Онлайн заказ
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 660 грн.
СКИДКА -3%
-3% онлайн заказ

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 470 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 300 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 300 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


Бізнес-планування у сфері туризму

 

Ключові слова роботи:

бізнес-планування, бізнес туризм, планування туризму, бізнес-планування туризму

ID роботи:

004

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ    5
1.1. Поняття і сутність бізнес-плану           5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану       7
РОЗДІЛ ІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА     17
2.1. Загальна характеристика туристичної компанії         17
2.2. Бізнес-планування удосконалення діяльності туристичної фірми   24
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА    28
3.1. Аналіз макро- та мікро-середовища    28
3.2. Потенційні ризики та проблеми          33
3.3. Ефективність бізнес-плана       38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ      41

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         45

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

46

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Бізнес-планування у сфері туризму

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Послуги  як  вид  людської  діяльності  мають  тривалу  історію.  Однак,  тільки  в останні  тридцять  років  дослідники стали  приділяти їм найбільшу  увагу .  Усе  більше  людей  працює  в  сфері  послуг.  Практично  всі  організації  надають  послуги  в  тому  чи  іншому  ступені.  Для  організацій, що  займаються  послугами  важливо  розуміти  природу  і  сутність  послуг,  враховувати  їхню  специфіку  в  оцінці  і  продажу.
Будь-яка  організація, що  займається  послугами,  державна  чи  приватна,  велика  чи  мала,  повинна  розуміти  як  керувати  такими  специфічними  характеристиками,  як  невідчутність,  мінливість,  нерозривність  виробництва  і  споживання,  нездатність  до  збереження.  Допомогти  в  цьому    можуть  теоретичні дослідження.
Бізнес-планування являє собою сукупність дій, що спрямовані на розробку заходів, які дозволяють реалізувати місію підприємства, досягти його стратегічних цілей та задач. Його головною метою є встановлення певного порядку дій для підготовки ефективного функціонування конкурентоспроможного підприємства.
Основними стратегічними напрямками діяльності туристичної фірми “Содіс-Карпати”:

  • Виїздний туризм (групові і індивідуальні тури на морські курорти, в країни Європи і світу, на горнолижні курорти і по екзотичним напрямам);
  • Освіта за кордоном (загальні курси мов, екзаменаційні і спеціальні курси, дитячі курси на канікулах, середня і вища освіта в провідних учбових закладах світу);
  • Дитячий туризм ( в Україні і за її межами);
  • Спеціалізовані тури (спортивні, релігійні, лікувальні тури, подійні заклади, бізнес тури);
  • Прийом і обслуговування іноземних туристів і співвітчизників в Україні (відпочинок в найкращих здравницях і санаторіях Криму і Карпат, екскурсійні і релігійні програми по Україні, тури вихідного дня);
  • Бронювання і продаж всіх видів транспортування;
  • Чартерні перевезення.

         Маркетингові дослідження в туристичній фірмі „Содіс-Карпати” є функцією, яка пов'язує організацію із споживачами через інформацію, яка використовується для виявлення і визначення можливостей і проблем маркетингу; розробки і уточнення, оцінки і контролю виконання маркетингових заходів; вдосконалення розуміння маркетингу як процесу.
Основними практичними інструментами проведення PR-компаній туристичної фірми „Содіс-Карпати” були і залишаються наступні вісім.
1. Повідомлення про роботу туристичного оператора в пресі.
(Приміром , вихід у пресі звітів і репортажів про минулі за участю туроператора заходи).
2. Телепередачі і радіотрансляції. Аналогічно публікаціям у пресі, вони не повинні бути оплачені за рахунок засобів туроператора, а створюватися з ініціативи і зацікавленості самих журналістів і телевізійних каналів або радіостанцій.
3. Участь представників туроператора в різноманітних, що навіть найчастіше мають мало загального з туризмом, заходах (які також здатні привернути увагу журналістів) як експертів, сторін діалогу, спостерігачів.
4. Спонсорство. Це один з найбільш популярних PR-інструментів, застосовуваних у нашій країні.
5. Добродійність. На відміну від спонсорства, орієнтованого, в основному, на допомогу в організації масових заходів або торжеств, добродійність являє собою разове або регулярне надання матеріальної допомоги дитячим садам, школам, дитячим будинкам у розрахунку на можливість висвітлення даних актів добродійності засобами масової інформації, завоювання позитивного іміджу серед працівників бюджетної сфери, органів державної або місцевої влади.
6. Презентації. За своєю формою презентації є поза корпоративними заходами, що організуються працівниками туроператора для обмеженого кола зовнішніх учасників. Презентації організуються звичайно з приводу представлення нових турів, програм або напрямків роботи.
7. Корпоративні заходи, що являють собою акції, спрямовані на участь у них членів свого колективу.
8. Нарешті, основним інструментом PR у туризмі є участь туроператора в регулярних туристичних виставках.
Для здійснення успішної діяльності на ринку необхідна детально розроблена і добре продумана товарна політика. Стратегічні рішення по товарі є чільними в рамках загальної діяльності підприємства. Це зв'язано з тим, що товар служить ефективним засобом впливу на ринок, головною турботою підприємства і джерелом одержання прибутку. Ціна, збут, комунікації ґрунтуються на особливостях товару.
Необхідність відстеження основних факторів макросередовища, значних елементів мікросередовища, їх вплив на можливості отримання прибутку і утримання конкурентних позицій фірми веде за собою звернення до сучасних інформаційних засобів і технологій. Їх роль особливо важлива при контролі виконання щорічних планів, прибутковості, ефективності, власне стратегічного контролю і аналізі збуту, частки ринку, співвідношення затрат і об’єму продажу, а також при фінансовому і оціночному аналізі. Поряд з контролем за плановими показниками, який здійснюється на основі оцінок по покупцях, а також на базі оцінок по акціонерах, які можуть впливати на діяльність туристичної фірми, потребується контроль прибутковості. Тому фінансовий аналіз в поєднанні з маркетинговим служить базою при перегляді стратегічного підходу до ринку і поведінки фірми на ньому.
З розвитком сучасних засобів комунікації стратегічне управління набуває нові риси і організаційні форми. Постійний доступ до інформації про товари-конкуренти, можливість обмінюватись досвідом, пізнаннями створять передумови для появи нових способів задоволення потреб покупців в туристичних послугах, а значить і більш прогресивних технологій поведінки в світі електронних бізнес-систем. При цьому роль менеджерів зросте і вимоги до них стануть ще більш жорсткими. Так як найменша помилка в прийнятті рішень поведе за собою сукупність помилок в глобальному масштабі.



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011