Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

 

Ключові слова роботи:

додаткових послуг, ресторанного господарства, кейтерингу

ID роботи:

076

Вид роботи:

Курсова

План:

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5
1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5
1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8
Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану „Ужгород” 14
2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 14
2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 21
2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25
2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28
Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30
Висновки 33
Список використаної літератури 36

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

37

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

Кейтеринг, так називають звичайну доставку обідів в офіс. Придумали термін американці. У перекладі з англійського catering означає громадське харчування, cater – поставляти провізію, обслуговувати відвідувача, прагнути принести задоволення.
Первинно це слово позначало людину або підприємство, які поставляють продукти харчування, посуд, напої і все необхідне для якого-небудь суспільного заходу. Зараз кейтеринг – це ціла індустрія. Кейтеринговиє компанії діють в трьох напрямах: приготування обідів в офісі клієнта, доставка напівфабрикатів з подальшим доведенням блюд до готовності і роздачею, доставка повністю готових до вживання обідів в одноразовому посуді [13, с.24-26].
Найпростіший варіант – доставка обідів в пластикових одноразових контейнерах (ланч-боксах). При доставці в офіс напівфабрикатів з подальшим приготуванням і роздачею спрощуються вимоги до торгових, виробничих і підсобних площ, відпадає необхідність у великих інвестиціях в устаткування і інвентар. Зазвичай в таких випадках компанія-постачальник бере на себе вирішення всіх питань, пов'язаних з оформленням ліцензій, сертифікатів, реєстрацією касових апаратів, взаємодією з санітарно-епідеміологічними, торговими, податковими і іншими контролюючими організаціями. При приготуванні обідів в офісі клієнта полегшується завдання вибору кухаря і постачальника товарів. Правда, доведеться виділити кейтеринговій компанії виробничі, складські, торгові і підсобні приміщення. Зате її персонал готуватиме, привозитиме і прибиратиме.
Зараз не існує даних про те, скільки працюючих українців харчуються в їдальнях, а скільки безпосередньо на робочих місцях. Київський центр маркетингових досліджень стверджує, що такі дослідження дуже дорогі і на них немає попиту. Економічними підрахунками в цій області займаються компанії, організуючі харчування співробітників в різних офісах і установах. Так, директор по роботі з клієнтами підприємства корпоративного харчування, говорить, що їх комплексними обідами користуються приблизно 80-85% співробітників компаній, одержуючих дотації на їжу, і 30% працівників, що не мають дотацій. Комплексний обід вигідніший для компанії, тому що співробітник витрачає на їжу всього 30 хвилин [2, с.143-144].
На початку 1990-х років життя в великих містах України вже було достатньо активним, в Києві, Львові і Донецьку працювали багато іноземних громадян, причому вони приїжджали сюди поодинці і з сім'ями для тривалого проживання. І тут з'ясовувалося, що умови життя в наший країні сильно відрізняються від тих, до яких вони звикли, особливо відносно харчування. Таке поняття, як take away, знаходилося у стадії зародження. Саме в цей час і з'явилася потреба в організації на українському ринку мобільного харчування, тобто доставки по місту готової їжі класу premium – корисної, смачної, приготованої з високоякісних інгредієнтів (сендвічи, салати, десерти, піци і т.д.).
На наступній стадії, враховуючи темпи розвитку суспільства, зміни в умовах життя і роботи, підприємства харчування, що займаються організацією, розширили асортимент своїх послуг і стали займатися доставкою комплексних обідів в офіс, виїзним ресторанним обслуговуванням, організацією стаціонарних точок харчування на підприємстві.
Крупні компанії в Україні найчастіше організовують для своїх працівників повноцінні обіди. Багато хто обідає в ресторанах при офісних центрах. Але менеджери середньої ланки не орієнтовані на спілкування з партнерами за обідом. Ланч віднімає у них дуже багато час і грошей. До ресторанчика потрібно дійти, а роботи дуже багато, або погода погана і виходити не хочеться. Носити з собою згортки з будинку не солідно, і не всі готові робити салат на офісній кухні. Ось тут і приходять на допомогу організації, які займаються корпоративним харчуванням.
Перший час у нас під «гарячим обідом в офіс» найчастіше розуміли доставку піци. Тепер ситуація міняється. За даними компанії «Джеку», за останній рік значно виросла кількість замовлень на ланч-бокси (це комбінація з трьох блюд). Мода на здоровий спосіб життя в бізнесі позначається вельми відчутно. Співробітники європейських компаній, що працюють в Україні, більш схильні стежити за своїм здоров'ям, чим українські службовці. Іноземці частіше замовляють овочі і фрукти, вважають за краще котлетам стейки, а як напій вибирають свіжовичавлений сік або мінеральну воду.
Кейтеринг – гнучкий, різносторонній бізнес, який в даний час шукає шляхи розвитку. У разі серйозного підходу до побудови бізнесу необхідно задуматися про створення торгової марки, з якою у покупця ототожнюватимуться якість послуг і продуктовий ряд, пропонований компанією.
Сьогодні можна говорити про стандартизацію послуг, що регламентує час доставки їжі, про розширене меню (у тому числі і для постачальників піци), додаткові послуги, систему знижок.
Конкуренція на ринку доставки піци в Києві висока, на ринку доставки гарячих обідів в офіс – значно нижче, а на ринку доставки обідів класу преміум – зовсім невелика. Але і розвивати такий бізнес складно. Якщо компанії, що спеціалізуються на доставці піци, мають декілька точок по всьому Києву, то фірма, що доставляє їжу класу преміум, може дозволити собі мати один-єдиний офіс. Звичайно, це викликає ряд складнощів: зокрема, час замовлення різко збільшується. Але люди згодні чекати замовлення навіть протягом двох годин і з розумінням відносяться до проблем з доставкою, якщо їх влаштовує якість кухні, а доставка обходиться безкоштовно, тобто всі витрати бере на себе кейтеринговая компанія [13, с.56].
Багато експертів вважають, що офісне харчування слід ділити на регулярне і святкове. Перше необхідне для підтримки нормальної працездатності, друге сприяє об'єднанню команди. Працівники збираються разом, щоб відзначити свята, дні народження, поздоровляють один одного з просуванням по службі.
Для виробника вигідне замовлення «Святкових наборів» – їх собівартість нижча, а продати можна дорожче. Крім того, можна, наприклад, замовити «Свято щодня» - спеціально підібрану основу для фуршета на 10 і 20 персон. Як і в будь-якому іншому бізнесі, на кейтеринговом ринку працюють декілька лідерів, тонкий прошарок середніх фірм і безліч невеликих організацій, що займаються в основному доставкою легких в приготуванні блюд. Безумовно, стиль діяльності багато в чому залежить від розмірів компаній. Чим більше фірма, тим гнучкіше вона працює, її пропозиції відрізняються великою різноманітністю. В принципі, обіди в пластикових пакетах зіпсувати складно. Але дуже низька вартість послуг, проте, повинна насторожувати. Адже кожен товар має свою собівартість. І якщо блюдо дуже дешеве, швидше за все, це говорить про його низьку якість, а не про клієнтоорієнтірованність постачальника.
Компанія, що поважає себе, ніколи не дозволить грубості і фамільярності по відношенню до будь-якого замовника, що нехай навіть вибрав самий невеликий комплект. Репутація дорожча. Слід розробляти і систему знижок: сезонних, для постійних клієнтів, на суму замовлення і т.д. Зазвичай у крупних і серйозних компаній вона добре розвинена.

Кейтеринг — дії підприємства громадського харчування, що поставляє готові блюда, напої, посуд і все необхідне



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011