Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-2% онлайн заказ


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

 

Ключові слова роботи:

маркетингу, туризмі, туристичної фірми

ID роботи:

132

Вид роботи:

Курсова

План:

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5
1.1. Маркетинг в туризмі 5
1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8
1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11
Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми „Супутник” 19
2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми „Супутник” 19
2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми „Супутник” 24
Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні 31
3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми „Супутник” 31
3.2. Стимулювання споживачів 32
3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33
3.4. Пропаганда туризму 36
3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

32

Рік написання:

2007

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

Практично всі суб'єкти туристичної діяльності, в тій чи іншій мірі, вимушені займатися маркетингом. При цьому, природно, що для туроператора, ресторану, авіакомпанії, кінцева мета різна. Так, туристична фірма за рахунок задоволення потреб клієнта, прагне до збільшення прибутку.  
Туризм по своїх основних характеристиках не має яких-небудь принципових відмінностей від інших форм господарської діяльності. Тому всі істотні положення сучасного маркетингу можуть бути повною мірою застосовані і в туризмі. В той же час в туризмі є специфіка, що відрізняє його не тільки від торгівлі товарами, але і від інших форм торгівлі послугами. Тут має місце торгівля як послугами, так і товарами (по оцінках фахівців, частка послуг в туризмі складає 75 %, товарів - 25 %), а також особливий характер споживання туристичних послуг і товарів разом їх виробництва, більш того; у певній ситуації [13, с.24].
У традиційному виробництві, що має конкретний результат праці (товар в матеріально-речовій формі), поняття маркетингу має конкретніший зміст. У туризмі результат діяльності зводиться до туристичного продукту.
По суті, туристичний продукт - це будь-яка послуга, що задовольняє ті або інші потреби туристів і що підлягає оплаті з їх боку. До туристичних послуг відносяться готельні, транспортні, екскурсійні, перекладацькі, побутові, комунальні, посередницькі і ін. В той же час «туристичний продукт» можна розглядати у вузькому і широкому сенсі.
Туристичний продукт у вузькому сенсі - це послуги кожного конкретного сектора туристичної індустрії (наприклад, готельний продукт, турпродукт туроператора, транспортного підприємства і т.д.).
У широкому сенсі туристичний продукт - це комплекс товарів і послуг, в сукупності створюючий туристичну поїздку (тур) або що має до неї безпосереднє відношення. Основним туристичним продуктом є комплексне обслуговування, тобто стандартний набір послуг, що продається туристам в одному «пакеті». 
Як немає однозначного визначення маркетингу в цілому, так відсутнє єдине тлумачення маркетингу туризму. Так, виходячи з визначення поняття «турист», даного Всесвітньою туристичною організацією (ВТО), французькі фахівці Р. Ланкар і Р. Ольє відзначають, що туристичний маркетинг - це «серія основних методів і прийомів, вироблених для дослідження, аналізу і вирішення поставлених завдань [2, с.56-57]. Головне, на що повинні бути направлені  ці методи і прийоми, - виявлення можливостей якнайповнішого задоволення потреб людей з погляду психологічних і соціальних чинників, а також визначення способів найбільш раціонального з фінансової точки зору ведення справ туристичними організаціями (підприємствами, бюро або асоціаціями), що дозволяють враховувати виявлені або приховані потреби в туристичних послугах. Такого роду потреби можуть визначатися або мотивами відпочинку (розваги, відпустка, здоров'я, навчання, релігія і спорт), або іншими мотивами, які нерідко є у підприємницьких груп, сімей, різних місій і союзів».
Деякі автори вкладають в поняття маркетингу в туризмі глобальніший зміст, як, наприклад, швейцарський фахівець Е. Кріпендорф: «Туристичний маркетинг - це систематична зміна і координація діяльності туристичних підприємств, а також приватної і державної політики в області туризму, здійснюваної по регіональних, національних або міжнародних планах. Мета таких змін полягає в тому, щоб найповніше задовольняти потреби певних груп споживачів, враховуючи при цьому можливості отримання відповідного прибутку» [1, с.24-25].
Всесвітня туристична організація виділяє три головні функції маркетингу в туризмі:          
1. Встановлення контактів з клієнтами ставить за мету переконати їх в тому, що передбачуване місце відпочинку і служби сервісу, що існують там, визначні пам'ятки і очікувані вигоди повністю відповідають тому, що бажають отримати самі клієнти.
2. Розвиток припускає проектування нововведень, які зможуть забезпечити нові можливості для збуту. У свою чергу подібні нововведення повинні відповідати потребам і перевагам потенційних клієнтів.    
3. Контроль передбачає аналіз результатів діяльності по просуванню послуг на ринок і перевірку того, наскільки ці результати відображають дійсно повне і успішне використання можливостей, що є у сфері туризму.
Німецькі фахівці В. Рігер, П. Рот, А. Шранд визначають маркетинг як ринково-орієнтоване управління, направлене на досягнення цілей підприємства шляхом ефективнішого, ніж у конкурентів, задоволення потреб туристів. При цьому підкреслюється, що маркетинг може використовуватися як на рівні окремої туристичної фірми, так і в діяльності туристичних організацій, об'єднань на місцевому, регіональному і національному рівнях [4, с.35].      
Туристичний продукт перш за все повинен бути хорошим придбанням. У зв'язку з цим маркетинг є послідовними діями туристичних підприємств, направленими на досягнення такої мети. Тому достатньо логічним і обгрунтованим є наступне визначення туристичного маркетингу: маркетинг в туризмі - це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які мають попит на ринку і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе і ефективніше, ніж це роблять конкуренти.
Це визначення містить ряд ідей, які слід пам'ятати при організації туристичного маркетингу:
•  Маркетинг – це не тільки реклама і продаж туристичних послуг, а важ комплекс діяльності з урахуванням споживчого попиту. 
•  Маркетинг – це безперервний процес, направлений на прогнозування майбутнього.
•  Необхідно погоджувати внутрішню діяльність туристичного підприємства з умовами зовнішнього середовища.
•  Потрібно дивитися на свої послуги з погляду споживача і прагнути прогнозувати зміни споживчого попиту.
•  Добиватися прибутку за рахунок якісного надання послуг.

Туризм, відповідно до визначення ВТО, є не тільки економічним, але одночасно соціальним, культурним



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011