Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

 

Ключові слова роботи:

маркетингових, досліджень, туристичного продукту, ринку

ID роботи:

083

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Сутність маркетингових досліджень туристичного продукту 6
Розділ 2. Сегментація ринку та позиціонування туристичного продукту 11
Розділ 3. Реалізація та просування туристичного продукту 20
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Інтервал:

1,7

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

32

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

як економічна категорія, розуміється як діяльність, що має важливе значення в житті народів у силу безпосереднього впливу на соціальну, культурну, освітню й економічну сферу життя держав і їхні міжнародні відносини. Держава, приймаючи туриста, продає йому місцеві послуги, створює робочі місця для своїх громадян, одержує доходи від ввезення валюти.
Підвищення доходів від туризму багато в чому залежить від туристичного обслуговування, яке можна розглядати як сукупність видів діяльності, що забезпечує туристам різні зручності при покупці й споживанні послуг і товарів під час подорожі й перебування поза постійним місцем проживання. Туристичне обслуговування носить одночасно комплексний і специфічний характер: комплексний тому, що припускає задоволення сукупності потреб туриста, що подорожує: а специфічний, тому, що його організація й структура принципово відрізняються від обслуговування під час осілого проживання. Таким чином, рівень комплексності й специфічності - також є одним із найважливіших критеріїв якості обслуговування туристів. Інтеграційні функції, які виконує туризм стосовно інших галузей економіки, сприяють реалізації серед вітчизняних й іноземних туристів продукції обслуговуючих галузей.
„Туристичний продукт” - це сукупність певної (варіабельної) кількості і якості товарів та послуг переважно рекреаційного характеру, підготовлених у даний конкретний момент для реалізації споживачам. Тобто турпродукт – це сукупність варіативних наборів туристичних (рекреаційних) товарів та послуг для кожного суб’єкта туристичної діяльності. При цьому споживач обирає свій набір складових турпродукту відповідно до своїх бажань і можливостей. Товари повинні доповнювати надавані послуги й відповідати їхньому змісту, технології, а також відображати особливості маршрутів [5, с. 45-46].
Інформація про потенційний споживчий попит є основою для розробки туристичного продукту. У системі ринкової економіки напрями діяльності будь-якої фірми визначає споживач, що здобуває туристичний продукт на свій власний розсуд, залежно від власних можливостей і тим самим указує продавцеві, який турпродукт необхідно пропонувати на ринку. Туристичне підприємство, що пропонує послуги, які ефективно задовольняють потреби й запити клієнтів, ураховують ці фактори попиту. Саме тому вивчення споживачів у такій специфічній сфері як туризм можна назвати найважливішим напрямом маркетингових досліджень.
Для зменшення ступеня невизначеності й ризику туристичне підприємство, а також управлінські структури регіону повинні мати у своєму розпорядженні надійну, об'єктивну, об'ємну й своєчасну інформацію. Одержання такої інформації забезпечується проведенням маркетингових досліджень. Грамотне, професійне проведення маркетингових досліджень дозволяє туристичному підприємству (регіонові) об'єктивно оцінити свої ринкові можливості й обрати ті напрями діяльності, де досягнення поставлених цілей стає можливим із мінімальним ступенем ризику й з більшою визначеністю. Здійснюючи мету туристичного виробництва, туристична індустрія освоює різноманітні рекреаційні ресурси, які є основою для виробництва туристських послуг і супутніх товарів. Таким чином, результат туристичного виробництва знаходить суспільне визнання в споживанні, а виробництво одержує новий імпульс до розвитку.
Вивчення й професійна оцінка діяльності туристичних підприємств, як виробників турпродукту, повинні дати їм адекватну оцінку й допомогти у виробленні стратегії подальшого розвитку. Одним з напрямків цієї діяльності є маркетингові дослідження тупродукту.
Одним із шляхів вирішення проблеми урівноваження попиту та пропозиції на туристичний продукт є оцінка турпродукту не тільки самими рекреантами, але й незалежними фахівцями. Така оцінка може бути створена різноманітними методами, але найбільш доцільним є метод експертних оцінок. Метод експертних оцінок - це специфічний дослідницький метод інтегрування, узагальнення думок експертів, одержання на цій основі нових поглядів, гіпотез, рішень. Існує кілька методів експертних оцінок, які застосовуються в маркетингу. Подальше дослідження полягало у розробці методичних основ маркетингових досліджень турпродукту як результату діяльності різних підприємств, прямо або побічно залучених у сферу туризму.
Внутрішні, органічно притаманні турпідприємству цілі досить різ­номанітні, але в узагальненій формі вони можуть бути охарактеризо­вані як забезпечення гармонійної взаємодії з навколишнім середовищем.
Відкрити власну справу, організувати своє турпідприємство нелегко. Кожне таке рішення приймається виходячи із конкретної ситуації і то­му воно унікальне, але все ж в усіх подібних рішеннях є дещо спільне - вони передбачають відмову від способу життя, що склався, на користь створення власної справи.
Вихідною точкою, з якої починається власна справа, є ідея, закла­дена в її основу. Це може бути ідея нового турпродукту, який надаватиме підприємство, що створюється; турпослуги, які воно надаватиме насе­ленню тощо. Така ідея може бути як власною (оригінальною, вперше народженою) і в цьому випадку турпідприємство створюється для її реалізації, так і запо­зиченою. В практиці бізнесу ідея виступає початковою точкою підпри­ємницької діяльності [12, с. 24-25].
Джерел нових ідей безліч: це публікації офіційних органів влади, вчених, думка бізнесменів, відгуки споживачів тощо. Носієм нових ідей та механізмів їх реалізації виступає людина. Якщо вона хоче відкрити свою справу, дуже важливо, щоб ідея відповідала її здібностям, особистим ціннісним установкам.
Якщо ідею знайдено, починається процес вибору виду діяльності та проектування підприємства, причому види діяльності повинні спри­яти:

  1. високому рівню рентабельності;
  2. швидкості окупності проекту;
  3. можливості продажу турпослуг в максимальному обсязі;
  4. відносно прийнятним умовам матеріально-технічного забезпе­чення;
  5. невисокому рівню капіталомісткості;
  6. найменшому ризику;
  7. мобільності (здатності до швидких змін);
  8. підтримці з боку авторитетних органів (податкових, фінансових та ін.);
  9. здібностям і можливостям підприємця і були прийнятними для нього.

Ідея і вид діяльності взаємопов'язані між собою. Не можна вибрати вид діяльності без ідей, не знаючи яким бізнесом займатимешся. Ра­зом з тим вдало вибраний вид діяльності дає можливість реалізувати повною мірою ідею. У конкретній практиці чітко сформульована ідея виступає видом діяльності, тобто набуває власної форми реалізації. Проте знайти ідею і визначити вид діяльності - це ще не все, необхідно підібрати форму організації та стадії функціонування турпідприємства, а для цього - вирішити такі завдання:

  1. знайти свою „господарську нішу", тобто місце на ринку;
  2. визначити час і регіон, де буде створене підприємство;
  3. встановити спрямованість або спеціалізацію підприємства;
  4. зафіксувати форму підприємництва (індивідуальну чи колективну);
  5. поставити мету своєї діяльності та визначити способи її досягнен­ня, тобто відпрацювати стратегію і тактику бізнесу;
  6. продіагностувати ресурсну, сировинну базу, дати їй експертну оцінку;
провести аналіз і дати оцінку



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011