Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Онлайн заказ
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 660 грн.
СКИДКА -3%
-3% онлайн заказ

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 470 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 300 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 300 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


Суть, класифікація та процес маркетингових досліджень у туристичній фірмі

 

ID роботи:

058

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретично-методологічні основи маркетингових досліджень 6
1.1. Сутність, класифікація та завдання маркетингових досліджень 6
1.2. Значення та роль маркетингових досліджень для підприємств 9
Розділ 2. Особливості використання маркетингових досліджень на туристичній фірмі „Блюз-тревел” 12
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми „Блюз-тревел” 12
2.2. Характеристика процесу маркетингових досліджень на підприємстві 17
Розділ 3. Шляхи та напрямки покращення процесу маркетингових досліджень на туристичній фірмі „Блюз-тревел” 24
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

32

Рік написання:

2009

Ціна:

100 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Оплата

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Для здійснення успішної діяльності на ринку необхідна детально розроблена і добре продумана товарна політика. Стратегічні рішення по товарі є чільними в рамках загальної діяльності підприємства. Це зв'язано з тим, що товар служить ефективним засобом впливу на ринок, головною турботою підприємства і джерелом одержання прибутку. Ціна, збут, комунікації ґрунтуються на особливостях товару.
Маркетинг в туризмі – це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які користуються на ринку і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе і ефективніше, ніж це роблять конкуренти. Суть маркетингу полягає в тому, щоб пропозиції туристичних послуг в обов'язковому порядку орієнтувалися на споживача і постійне узгодження можливостей підприємства з вимогами ринку. Метою маркетингу в туризмі є систематичне визначення круга даних, необхідних у зв'язку з тією, що стоїть перед туристичною фірмою маркетинговою ситуацією, їх збір, аналіз і звіт про результати і про подальше використання дослідження.
Туристичний продукт перш за все повинен бути хорошим придбанням. У зв'язку з цим маркетинг є послідовними діями туристичних підприємств, направленими на досягнення такої мети. Тому достатньо логічним і обгрунтованим є наступне визначення туристичного маркетингу: маркетинг в туризмі - це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які мають попит на ринку і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе і ефективніше, ніж це роблять конкуренти.
Необхідність відстеження основних факторів макросередовища, значних елементів мікросередовища, їх вплив на можливості отримання прибутку і утримання конкурентних позицій фірми веде за собою звернення до сучасних інформаційних засобів і технологій. Їх роль особливо важлива при контролі виконання щорічних планів, прибутковості, ефективності, власне стратегічного контролю і аналізі збуту, частки ринку, співвідношення затрат і об’єму продажу, а також при фінансовому і оціночному аналізі. Поряд з контролем за плановими показниками, який здійснюється на основі оцінок по покупцях, а також на базі оцінок по акціонерах, які можуть впливати на діяльність туристичної фірми, потребується контроль прибутковості. Тому фінансовий аналіз в поєднанні з маркетинговим служить базою при перегляді стратегічного підходу до ринку і поведінки фірми на ньому.
З розвитком сучасних засобів комунікації стратегічне управління набуває нові риси і організаційні форми. Постійний доступ до інформації про товари-конкуренти, можливість обмінюватись досвідом, пізнаннями створять передумови для появи нових способів задоволення потреб покупців в туристичних послугах, а значить і більш прогресивних технологій поведінки в світі електронних бізнес-систем. При цьому роль менеджерів зросте і вимоги до них стануть ще більш жорсткими. Так як найменша помилка в прийнятті рішень поведе за собою сукупність помилок в глобальному масштабі.
Основні напрямки діяльності туристичної фірми “Блюз-тревел”:

  • Виїздний туризм (групові і індивідуальні тури на морські курорти, в країни Європи і світу, на горнолижні курорти і по екзотичним напрямам);
  • Освіта за кордоном (загальні курси мов, екзаменаційні і спеціальні курси, дитячі курси на канікулах, середня і вища освіта в провідних учбових закладах світу);
  • Дитячий туризм ( в Україні і за її межами);
  • Спеціалізовані тури (спортивні, релігійні, лікувальні тури, подійні заклади, бізнес тури);
  • Прийом і обслуговування іноземних туристів і співвітчизників в Україні (відпочинок в найкращих здравницях і санаторіях Криму і Карпат, екскурсійні і релігійні програми по Україні, тури вихідного дня, круїзи по Дніпру, організація конференцій, вивчення російської та української мов);
  • Бронювання і продаж всіх видів транспортування (авіаквитки більше 50 авіакомпаній світу, автобусні і залізничні квитки по всій Європі);
  • Чартерні перевезення.
         Маркетингові дослідження в туристичній фірмі „Блюз-тревел” є функцією, яка пов'язує організацію із споживачами через інформацію, яка використовується для виявлення і визначення можливостей і проблем маркетингу; розробки і уточнення, оцінки і контролю виконання маркетингових заходів; вдосконалення розуміння маркетингу як процесу.

Маркетингові дослідження є збором, обробкою і аналізом даних з метою зменшення невизначеності, яка передує ухваленню маркетингових рішень. Дослідженням піддаються ринок, конкуренти, споживачі, ціни, внутрішній потенціал підприємства. Дослідження ринку припускає з'ясування його стану тенденцій розвитку, що може допомогти виявити недоліки сьогоднішнього положення на ринку і підказати можливості і шляхи його поліпшення, але це тільки частина проблем, що визначають зміст маркетингових досліджень в цілому.
Всі маркетингові дослідження здійснюються з двох позицій: оцінка тих або інших маркетингових параметрів для даного моменту часу і прогнозування їх значень в майбутньому. Як правило, прогнозні оцінки використовуються при розробці як цілей і стратегій розвитку організації в цілому, так і її маркетингової діяльності. Підприємство, яке замовило проведення маркетингового дослідження або проводить його самостійно, повинне отримати інформацію щодо того, що продавати і кому, а також про те, як продавати і як стимулювати продажі, що має вирішальне значення в умовах конкуренції. Результати дослідження можуть зумовити зміну цілей діяльності компанії.
Різні фірми організовують виконання функції проведення маркетингових досліджень по-різному. Деякі мають спеціальний відділ маркетингових досліджень, інші - тільки одного фахівця, відповідального за маркетингові дослідження. Існують також фірми, в структурі яких формально не відображена функція маркетингових досліджень [13, с. 34].
Спеціальні відділи маркетингу зазвичай мають великі підприємства, які в змозі понести істотні витрати, пов'язані з функціонуванням такого відділу. Відділ маркетингу зазвичай організовується на основі однієї з наступних ознак: область застосування, функція маркетингу і етап маркетингового дослідження. Так, деякі підприємства обслуговують як кінцевих споживачів, так і проміжних. На таких підприємствах відділ маркетингу може включати два підвідділи: маркетинг кінцевих споживачів і маркетинг проміжних споживачів. Інші підприємства організовують відділи маркетингу по групах продукції, що випускається. І нарешті, такі відділи можуть бути організовані по етапах процесу маркетингових досліджень: збір даних, аналіз даних і ін. У ряді випадків на фірмі призначається один фахівець, відповідальний за маркетингові дослідження, але головним для нього є надання допомоги керівникам в усвідомленні необхідності проведення відповідних дослідження і організація покупки таких досліджень у консультаційних фірм по маркетингових дослідженнях. У деяких же фірмах функція маркетингового дослідження організаційно зовсім може бути не оформлена. Така ситуація рідко має місце на великих підприємствах, та зате часто виникає на малих. На малих підприємствах їх власники і обмежений штат керівників одночасно виконують багато управлінських функцій, серед яких обов'язково повинна бути присутньою функція маркетингових досліджень. Менеджери малих фірм, на відміну від великих, можуть відносно легко зібрати багато видів маркетингової інформації.
Дослідження в області маркетингу базуються на загальних наукових принципах і методах, зокрема це відноситься і до загальних вимог до дослідників. Необхідно, щоб дослідник був об'єктивним, застосовував запобіжні засоби, щоб не вплинути на інтерпретацію зафіксованих даних, указував ступінь погрішності своїх даних, був творчою особою, визначав нові напрями пошуку, використовував сучасні методи дослідження.
Можна виділити наступні основні етапи маркетингового дослідження:
1. Постановка проблеми.
2. Визначення цілей дослідження.
3. Вибір методів проведення дослідження.
4. Визначення типу необхідної інформації і джерел її отримання.
5. Процес отримання даних.
6. Обробка і аналіз даних.
7. Розробка висновків і рекомендацій.
Оформлення результатів дослідження [16, с. 23-24].
Мета дослідження завжди залежить від ринкової ситуації, що фактично склалася. Вона витікає із стратегічних установок маркетингової діяльності підприємства і направлена на зниження рівня невизначеності в ухваленні управлінських рішень.
Маркетингові дослідження завжди направлені на визначення і рішення якої-небудь конкретної задачі. Ясний, чіткий виклад проблеми є ключем до проведення успішного маркетингового дослідження. Часто керівники констатують, що об'єм продажів падає, ринкова частка зменшується, але це тільки симптоми, а важливо виявити причини їх прояву.
Цілі маркетингових досліджень витікають з виявлених проблем, досягнення цих цілей дозволяє отримати інформацію, необхідну для вирішення цих проблем. Вони характеризують той недолік інформації, який повинен бути ліквідований для надання керівникам можливості вирішувати маркетингові проблеми. Список цілей, узгоджених з менеджером, включає зазвичай декілька найменувань.
Цілі повинні ясно і чітко бути сформульовані, досить детальними, повинна існувати можливість їх вимірювання і оцінки рівня досягнення. При постановці цілей маркетингового дослідження визначається, яка інформація необхідна для вирішення даної проблеми. Це і визначає зміст цілей дослідження. Таким чином, основним моментом визначення цілей дослідження є виявлення специфічних типів інформації, необхідної менеджерам при вирішенні проблем управління маркетингом.
Виходячи з цього цілі маркетингового дослідження можуть носити наступний характер:
• розвідувальний, тобто бути направлені на збір попередньої інформації, призначеної для точнішого визначення проблем;
• описовий, тобто полягати в простому описі тих або інших аспектів реальної маркетингової ситуації;
• казуальний, тобто бути направлені на обгрунтування гіпотез, що визначають зміст виявлених причинно-наслідкових зв'язків.
Що стосується конкретних методів проведення маркетингового дослідження, то на даному етапі він описується в самому узагальненому вигляді і характеризує інструментарій збору інформації, необхідної для досягнення дослідницьких цілей. Менеджер повинен зрозуміти суть пропонованого методу. Крім того, на даному етапі зазвичай указуються також необхідний час і вартість передбачуваного дослідження, що необхідне для ухвалення рішення про проведення маркетингового дослідження і вирішення організаційних питань його проведення.



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011