Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Онлайн заказ
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 660 грн.
СКИДКА -3%
-3% онлайн заказ

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 470 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 300 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 300 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСІ

 

Ключові слова роботи:

персоналу, ресторанного господарства, Організація обслуговування, обслуговуючого

ID роботи:

071

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості персоналу підприємств ресторанного господарства 5
1.1. Поняття та сутність ресторанних професій 5
1.2. Особливості роботи обслуговуючого персоналу 11
Розділ 2. Особливості роботи обслуговуючого персоналу ресторану „Наздар” 20
2.1. Загальна характеристика ресторану 20
2.2. Організація обслуговування споживачів у ресторані «Наздар» 21
Розділ 3. Вдосконалення професійної підготовки обслуговуючого персоналу на підприємствах ресторанного бізнесу 24
3.1. Окремі аспекти російського досвіду вдосконалення професійної підготовки обслуговуючого персоналу 24
3.2. Організація навчання і атестації в мережі ресторанів 27
3.3. Організація тренінгів для підвищення професійної підготовки обслуговуючого персоналу 32
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

42

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

Професія офіціанта має три складені: правила сервіровки столу, правила і  технічні прийоми обслуговування гостей і  основні правила етикету.
Офіціанти не тільки обслуговують відвідувачів, сервіруючи столи відповідно до  встановлених стандартів, стежачи за  чистотою, станом і  комплектністю приладів, посуду, скатертин і  серветок. Вони повинні добре знати меню, основні і  сезонні блюда і  напої, які пропонують гостям. Хороший офіціант повинен зуміти дати пояснення по кожному блюду з  меню, знати, з  яких продуктів готується кожне блюдо, які соуси можуть бути запропоновані до  вибраного блюда, знати і  пропонувати вина до  замовлення, розповівши при цьому клієнтові про  сорт запропонованого вина. Значить, офіціант повинен мати відмінну пам'ять.
Прекрасне знання асортименту  тільки одна з  вимог до  офіціанта. Крім цього потрібно знати етикет обслуговування: як і  з якого боку подавати блюда, стежити за  наповненістю келихів, уміти розкласти замовлення з  загального блюда на  порційні тарілки, вчасно подати рахунок [12, с. 56-57].
Уміння спілкуватися з  різними людьми  це невід'ємний навик для роботи офіціантом. Офіціант в рамках своєї компетенції може вирішити проблему, що виникла у  клієнта. І  головні якості, якими повинен володіти офіціант,  це мобільність, стресостійкість, ввічливість. Офіціантові просто необхідно знати основи психології, розбиратися в  тонкощах настрою клієнта. Встановити контакт з  відвідувачами ресторану  це не  просто уміння вести професійний діалог. Це і  до  місця сказаний жарт, і  усмішка, що розташовує, і  стримана манера триматися. «Громадське харчування  це бізнес, заснований на  особистому спілкуванні. Якщо вам вдасться встановити особисті взаємини, це розташує клієнтів до  вашого ресторану, допоможе вашому закладу знайти статус „друга сім'ї“, а не просто місця, де можна перекусити»,  затверджував Біл Марвін, відомий американський консультант в області ресторанного бізнесу. Тому, підбираючи персонал, слід звертати увагу на те,  чи може  майбутній співробітник підтримувати живу бесіду, а не просто заучувати стандартні репліки і  назви блюд.
Сьогодні ресторанний бізнес бурхливо розвивається і  постійно потребує  кваліфікованих кадрів. Тому офіціанти зараз дуже затребувані на  ринку праці. Офіціант  - одна з  професій з  найбільшою текучістю кадрів (близько 70 % у  рік).
Причини текучості кадрів.
Є професії, які в  масовій свідомості не  користуються великою пошаною. У  нас, на відміну від  Заходу, офіціант, на жаль,  не  професія, а  спосіб заробітку за відсутності іншої можливості запрацювати. Звичайно, є офіціанти-професіонали, які роблять перебування клієнта в  ресторані більш цікавим, і  для них це професія, вони відчувають себе тут на  своєму місці. Але  їх,  на жаль, мало.
На  даній роботі часто можна зустріти студентів вечірньої і  заочної форм навчання. Для них це непоганий спосіб підробити. Рівень їх  щомісячного доходу залежить від  порядку розподілу чайових, що діє в  ресторані. У  деяких закладах громадського харчування чайові ділить менеджер залу. Існують також системи матеріального стимулювання (офіціантові виплачують певний відсоток з  продажів окремих блюд або алкогольних напоїв). У будь-якому випадку, закінчивши професійне училище або курси офіціантів, молоді люди можуть розраховувати на  заробітну плату 150-200 $ у  місяць. А  якщо вони володіють такими достоїнствами, як вища освіта, досвід роботи в  елітних ресторанах, представницька зовнішність і  знають, як працювати з однією з  програм, що дозволяють автоматизувати систему замовлення і  оплати блюд і  закупівлі продуктів в  ресторан, то  можуть претендувати на  суму не менше 450-500 $.
Те,  що офіціант рідко затримується на  одному місці протягом тривалого терміну, зв'язане, в основному, з  системами штрафів, з  конфліктами з  керівництвом, невисокими окладами, відсутністю перспектив зростання і  методів стимулювання. Серед інших причин можна виділити і  жорсткі умови роботи, хоча у  більшості склалося враження, що нічого складного в  цій професії не немає. А  якщо врахувати, що офіціант проводить на  ногах не менше 12 (а то і 15) годин в  зміну, залишаючись тактовним, артистичним і  попереджувальним і  в  годинник «списів», і  в  свята. В середньому за  зміну офіціант відходжував від 10  до 30 км.  А  повний піднос з  трьома блюдами і  напоями важить близько 15  кг.  Отже хліб офіціанта нелегкий [18, с. 87-88].
Хороші офіціанти скрізь мають підвищений попит і  просто життєво необхідні як ресторанам вищого класу, відвідуваним іменитими багатими людьми, так і  демократичним закладам.
Як правило, на цю посаду запрошують молодих людей у віці 18-25 років, максимум 30 років. Наявність прописки і українського громадянства обмовляється в 25% оголошень. Досвід роботи вимагають 35%  працедавців, інші указують, що готові прийняти на роботу офіціантів без досвіду. Деякі ресторани вважають за краще брати новачків і  навчати їх  по  своїй системі. Графік роботи зазвичай у дві зміни 2  через 2,  рідше 1 через 3  або п'ятиденка. Наявність спеціальної освіти вітається, головним критерієм відбору є уміння спілкуватися з  людьми, доброзичливість і готовність навчатися. Якщо мова йде про елітний ресторан або ресторан при готелі, то  обов'язковими вимогами є досвід роботи, високо розвинені комунікативні здібності, загальна ерудиція, часто  знання іноземної мови, підвищені вимоги до  зовнішності і  середня спеціальна освіта. Вікові рамки можуть доходити до 40-45  років.
Фіксований невеликий оклад, чайові, іноді можливість кар'єрного зростання. Швидкість росту залежить від  особових якостей і  наявності кар'єрних програм на  підприємстві. Безкоштовне харчування і  в деяких випадках оплата проїзду.
У  регіонах спостерігається та ж картина з гострим браком офіціантів. Професія офіціанта тут найпопулярніша серед претендентів і найбільш затребувана серед працедавців, незалежно від  пори року і  яких-небудь змін на  ринку праці.

І  якщо проблему підготовки цих кадрів в  столиці вирішують спеціалізовані учбові заклади, то  в  регіонах з цим великі проблеми. Тут часто офіціанти є самоучками, які пізнають специфіку даної роботи безпосередньо на  робочому



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011