Реклама

Добавить объявление



Праздничные наборы карпатских ягод


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Онлайн заказ
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 660 грн.
СКИДКА -3%
-3% онлайн заказ

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 470 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 300 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 300 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ

 

Ключові слова роботи:

обслуговування, туристів, Поверхові буфети, поверхового обслуговування

ID роботи:

089

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 6
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 6
1.2. Поверхові буфети в готелях 8
1.3. Організація прибирання поверхів та номерів готелю 9
Розділ 2. Організація поверхового обслуговування в готелі „Гостинний дім” 13
2.1. Організація діяльності служб готелю „Гостинний дім” по обслуговуванню клієнтів 13
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю „Гостинний дім” 16
Розділ 3. Удосконалення організації обслуговування на житлових поверхах готелю 20
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

31

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

Обслуговування гостей на поверсі в будь-якому засобі розміщення є, поза сумнівом, частиною загальної атмосфери гостинності, перший крок в створенні якої зробила служба прийому і розміщення.
Організація обслуговування гостей на поверсі включає: утримання в бездоганній чистоті номерів відповідно до вимог нормативних документів і стандартів готелю, надання додаткових послуг, інформаційне обслуговування, проводи гостей, ведення документації на поверсі.
Гість повинен постійно відчувати, що про нього піклуються. Турбота про гостя і задоволення його потреб - завдання першорядної ваги для готельного персоналу, яка є і запорукою успіху. Унікальність будівлі засобу розміщення, прекрасна матеріальна база, широкий спектр послуг - все це нічого не коштує, якщо гість не оточений доброзичливістю, гостинністю і щирою турботою персоналу [11, с.65].
Запобігливість, серцеве відношення, створення комфорту і затишку персоналом поверху - все це є вищим проявом гостинності.
Турбота про гостя полягає в ретельному прибиранні номера, дотриманні санітарно-гігієнічних норм, обслуговуванні в номері, пранні, чищенні одягу і взуття, побудці гостей, передачі йому кореспонденції і повідомлень, отриманих на його ім'я, і багато що інше. Чим вища категорія засобу розміщення, тим більше послуг надає персонал гостю.
До якої б категорії не відносився засіб розміщення, він повинне бути бездоганне чистим. Це вимагає величезної повсякденної праці персоналу служби покоївок (Housekeeping). Це одна з найважливіших служб будь-якого готелю. У більшості засобів розміщення це найчисленніша служба, що включає величезну кількість службовців, що виконують найголовнішу функцію і відповідальних за важливу ділянку роботи, - якість і чистота номерів.
Сучасний технічний прогрес дозволяє економити робочу силу, не скорочуючи переліку послуг, тобто, зберігаючи, тим самим, необхідний рівень якості обслуговування. Це мінібари, внутрішньономерні сейфи, електронна пошта, Інтернет, автоматична побудка, автомати для води, льодогенератори, автомати для чищення взуття і багато що інше.
В той же час, сучасний технічний прогрес, автоматизація деяких послуг і комп'ютеризація не можуть замінити особистих контактів гостей з обслуговуючим персоналом на поверсі.
Гість повинен постійно відчувати задоволення від теплого відношення персоналу, відчувати, що він - бажаний гість. Адже саме це відношення гість запам'ятає краще всього іншого, і він стане постійним гостем, приїжджатиме знов і знов, рекомендуючи це зробити своїм близьким і друзям.
Для чіткої організації праці покоївок прийнята наступна послідовність прибирання номерів.
Прибирання номерів починається з прибирання заброньованих номерів в об'ємі поточного щоденного прибирання. Якщо заброньовані номери були вже прибрані попередньою зміною, то необхідно:
1) перевірити якість прибирання номера і санвузла, роботу телевізора, телефону, холодильника, освітлювальних приладів;
2) протерти пил з полірованих поверхонь, переконатися, що рекламний і інформаційний матеріал укомплектований повністю, а так само в наявності повного викладення предметів сангігієни.
Другим етапом прираються номери, що звільнилися після виїзду гостей. Після закінчення прибирання дані номери негайно здаються в службу адміністраторів до заселення.
Прибирання готельних номерів повинне проводитися щодня. Розрізняють наступні види прибирання номерного фонду:
- поточне щоденне прибирання;
- проміжне прибирання;
- прибирання номера після виїзду гостей;
- генеральне прибирання;
- вечірня підготовка номера.
Приступаючи до роботи, покоївка, повинна надіти чисту, добре вигладжену форму, службовий значок. Кожна покоївка повинна мати візок для транспортування чистої і використаної білизни, засобів для прибирання номерів, а так само набір рекламної продукції.

Згідно вимогам санітарних норм і правил, комплектація візка проводиться таким чином: зверху кладеться викладення предметів гостинності, потім чиста білизна, на нижньому відсіку дрантя, чистячі і миючі засоби. Брудна



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011