Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


Сучасний стан, перспективи розвитку підприємств туристичного комплексу

 

ID роботи:

059

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження туристичного комплексу 6
1.1. Сутність та особливості туристичних послуг 6
1.2. Тенденції та перспективи розвитку туризму в умовах глобалізації 18
Розділ 2. Аналіз стану та перспектив діяльності підприємств туристичного комплексу Закарпаття на прикладі ТОВ „Содіс-Карпати” 25
2.1. Особливості розвитку ринку туристичних послуг в Україні 25
2.2. Загальна характеристика ТОВ „Содіс-Карпати” 33
2.3. Аналіз фінансового стану та структури капіталу підприємства 40
Розділ 3. Шляхи вдосконалення та розвитку діяльності ТОВ „Содіс-Карпати” 49
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61
ДОДАТКИ 64

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

66

Рік написання:

2009

Ціна:

200 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Оплата

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Послуги  як  вид  людської  діяльності  мають  тривалу  історію.  Однак,  тільки  в останні  тридцять  років  дослідники стали  приділяти їм найбільшу  увагу .  Усе  більше  людей  працює  в  сфері  послуг.  Практично  всі  організації  надають  послуги  в  тому  чи  іншому  ступені.  Для  організацій, що  займаються  послугами  важливо  розуміти  природу  і  сутність  послуг,  враховувати  їхню  специфіку  в  оцінці  і  продажу.
Будь-яка  організація, що  займається  послугами,  державна  чи  приватна,  велика  чи  мала,  повинна  розуміти  як  керувати  такими  специфічними  характеристиками,  як  невідчутність,  мінливість,  нерозривність  виробництва  і  споживання,  нездатність  до  збереження.  Допомогти  в  цьому    можуть  теоретичні дослідження.
Непевність  споживачів  і  їхня  участь  у  процесі  придбання  послуги  завжди  будуть  об'єктами  пильної  уваги  поряд  з  визначенням  того,  що  фактично  пропонується  під  видом  послуг.
З  розширенням  сфери  послуг  виникають  проблеми  регулювання  цього  важливого  сектора  економіки.  Труднощі  розробки  універсальної  системи  регулювання  пов'язані  з  різноманіттям  послуг  і  їхньою  неоднорідністю,  а  також  з  нематеріальним  характером  більшості  видів  послуг. 
За результатами досліджень особливостей розвитку сфери послуг в України та туристичних послуг, як важливої складової нематеріального виробництва, можна зробити наступні висновки. По-перше, розвиток туристичної галузі залежить не тільки від соціально-економічної ситуації в країні, але й природно-географічних, історичних, етнічних та культурних передумов, що склалися в певному регіоні країни. По-друге, туристична індустрія України в останні три роки характеризується значним зростанням обсягів надання послуг, як вітчизняним, так й зарубіжним споживачам.
По-третє, за рейтингом популярності серед інших країн, що надають туристичні послуги, Україна займає 37 місце, випереджаючи такі країни, як Японія, ОАЕ, Кіпр. По-четверте, зважаючи на велику роль, яку відіграє туризм у розвитку міжнародної економічної інтеграції та розвитку економіки країни у цілому, бажано,  щоб  надалі  роль  держави  в  розвитку  даного  сектора  економіки  збільшилася. По-п’яте, проблема  розвитку  і  регулювання  сфери  послуг  взагалі вимагає  комплексного  методологічного  підходу  до  формування  такого  механізму  дії  організації  і  підприємств,  що  забезпечував  би  вибір  найбільш  ефективної  і  цілеспрямованої  стратегії  розвитку цієї сфери господарських відносин.
Сратегічне планування являє собою сукупність дій, що спрямовані на розробку заходів, які дозволяють реалізувати місію підприємства, досягти його стратегічних цілей та задач. Його головною метою є встановлення певного порядку дій для підготовки ефективного функціонування конкурентоспроможного підприємства.
Основними стратегічними напрямками діяльності туристичної фірми “Содіс-Карпати”:

  • Виїздний туризм (групові і індивідуальні тури на морські курорти, в країни Європи і світу, на горнолижні курорти і по екзотичним напрямам);
  • Освіта за кордоном (загальні курси мов, екзаменаційні і спеціальні курси, дитячі курси на канікулах, середня і вища освіта в провідних учбових закладах світу);
  • Дитячий туризм ( в Україні і за її межами);
  • Спеціалізовані тури (спортивні, релігійні, лікувальні тури, подійні заклади, бізнес тури);
  • Прийом і обслуговування іноземних туристів і співвітчизників в Україні (відпочинок в найкращих здравницях і санаторіях Криму і Карпат, екскурсійні і релігійні програми по Україні, тури вихідного дня);
  • Бронювання і продаж всіх видів транспортування;
  • Чартерні перевезення.

         Маркетингові дослідження в туристичній фірмі „Содіс-Карпати” є функцією, яка пов'язує організацію із споживачами через інформацію, яка використовується для виявлення і визначення можливостей і проблем маркетингу; розробки і уточнення, оцінки і контролю виконання маркетингових заходів; вдосконалення розуміння маркетингу як процесу.
Основними практичними інструментами проведення PR-компаній туристичної фірми „Содіс-Карпати” були і залишаються наступні вісім.
1. Повідомлення про роботу туристичного оператора в пресі.
(Приміром , вихід у пресі звітів і репортажів про минулі за участю туроператора заходи).
2. Телепередачі і радіотрансляції. Аналогічно публікаціям у пресі, вони не повинні бути оплачені за рахунок засобів туроператора, а створюватися з ініціативи і зацікавленості самих журналістів і телевізійних каналів або радіостанцій.
3. Участь представників туроператора в різноманітних, що навіть найчастіше мають мало загального з туризмом, заходах (які також здатні привернути увагу журналістів) як експертів, сторін діалогу, спостерігачів.
4. Спонсорство. Це один з найбільш популярних PR-інструментів, застосовуваних у нашій країні.
5. Добродійність. На відміну від спонсорства, орієнтованого, в основному, на допомогу в організації масових заходів або торжеств, добродійність являє собою разове або регулярне надання матеріальної допомоги дитячим садам, школам, дитячим будинкам у розрахунку на можливість висвітлення даних актів добродійності засобами масової інформації, завоювання позитивного іміджу серед працівників бюджетної сфери, органів державної або місцевої влади.
6. Презентації. За своєю формою презентації є поза корпоративними заходами, що організуються працівниками туроператора для обмеженого кола зовнішніх учасників. Презентації організуються звичайно з приводу представлення нових турів, програм або напрямків роботи.
7. Корпоративні заходи, що являють собою акції, спрямовані на участь у них членів свого колективу.

8. Нарешті, основним інструментом PR у туризмі є участь туроператора в регулярних туристичних виставках.

Серед науковців і практиків туристичної галузі немає єдиної думки щодо змісту дефініції туристичний продукт та туристична послуга. Засновник науки маркетингу професор Ф. Котлер вважає що продукт - це сукупність всього того, що можливо запропонувати на ринку споживачам для придбання, використання, споживання та здатних задовольнити певну потребу чи бажання [4, с.232]. В цьому визначенні підкреслюється різноманітність продуктів, оскільки ними можуть бути фізичні об'єкти, послуги, ідеї тощо.
У туристичній галузі основним об'єктом пропозиції і попиту на ринку виступає туристичний продукт. Закон України "Про туризм" визначає туристичний продукт як комплекс туристичних послуг, необхідних для задоволення потреб туриста під час його подорожі [1]. На нашу думку, це визначення обмежене, оскільки поняття "послуга" та "продукт" ототожнюються.
Вітчизняні фахівці з туризму Мальська М.П. та Худо В.В. визначають туристичний продукт, як упорядковану сукупність туристичних послуг, робіт і товарів (пакет туристичних послуг), що складається як мінімум з двох, або більше одиничних чи множинних туристичних послуг, робіт, товарів і засобів забезпечення, інших туристичних ресурсів, достатніх для задоволення потреб туристом в процесі із метою туризму [20, с. 106]. Це визначення, на нашу думку більш широко охоплює зміст поняття туристичного продукту, та водночас тлумачення не чітке та містить повторення.
О.О. Бейдик у словнику - довіднику з географії туризму наводить наступне визначення: туристичний продукт - це набір послуг, що входять у вартість туристичної поїздки за певним маршрутом з комплексним обслуговуванням [15, с.94]. за нашим переконанням таке тлумачення не враховує той факт, що послуги надаються не тільки під час туристичної поїздки, але і в процесі підготовки до неї. Також існує внутрішній туризм, який інколи не потребує переміщення споживача за допомогою транспортних засобів.
Російський дослідник Ісмаєв Д.К. вважає туристичний продукт будь-якою послугою, що задовольняє ті чи інші вимоги туристів під час їхньої подорожі та підлягає оплаті з їхнього боку, а основним туристичним продуктом є комплексне обслуговування, тобто стандартний набір послуг що продається туристам в одному пакеті [24, с.52]. Це визначення саме по собі є суперечливим, оскільки перша його частина не відповідає змісту другої.
Найбільш повне визначення туристичного продукту, на наш погляд подано доктором історичних наук, професором, ректором Російської міжнародної академії Туризму Квартальновим В.О.: "Туристичний продукт - це сукупність речових (предметів споживання) і неречових (у формі послуги) споживчих вартостей, необхідних для задоволення потреб туристів, що виникають під час подорожі" [15, с.106].
Структура туристичних послуг, за зазначеними вище авторами являє собою інтегровану систему таких складових як:
1) основні послуги - це готельні послуги, послуги підприємств громадського харчування, транспортних підприємств;
2) додаткові - охоплюють екскурсійну діяльність, медичні заклади, спортивні, побутові, телефон, пошту, послуги з прокату, страхування;
3) супутні - послуги місцевого інфраструктурного комплексу.
На думку інших авторів, страхові послуги відносять до основних, а до додаткових включають послуги індустрії розваг. Також виокремлюють четверту групу послуг - спеціалізовані, до яких відносять послуги що надають підприємства посередники - туристичні бюро, туристичні агенції, екскурсійні бюро тощо.
Таким чином, туристичні послуги — послуги суб'єктів туристичної діяльності щодо розміщення, харчування, транспортного, інформаційно-рекламного обслуговування, а також послуги закладів культури, спорту, побуту, розваг тощо, спрямовані на задоволення потреб туристів.
Фірма-туроператор є виробником туристичного продукту. Вона формує тури — туристичні подорожі, поїздки за визначеними маршрутами у конкретні терміни, забезпечені комплексом туристичних послуг, а також забезпечує їх реалізацію. Фірма-туроператор може самостійно продавати путівки туристам, однак найчастіше виступає як оптовий продавець, який реалізує свій продукт посередникам — турагентам. Фірма-турагент реалізує за певну винагороду тури фірми-туроператора на підставі укладеного між ними договору — агентської угоди. Турагент забезпечує рекламу турів, їх продаж і доставку клієнтів до місця початку подорожі, здійснює контроль якості обслуговування, збирає зауваження та побажання клієнтів. Найчастіше туристична фірма діє як посередник між споживачем послуг — туристом та безпосереднім їх виробником — підприємствами обслуговування.
Традиційно серед туристів по характеру їх активності під час відпустки В.А. Квартальнов виділяє шість груп [16, с. 35-36]:
1) Любителі спокійного відпочинку. Його представники відправляються у відпустку для того, щоб звільнитися від повсякденних стресів і відпочити в спокійній і приємній обстановці. Вони бояться сторонніх і великого скупчення людей. Спокійно відпочиваючих привертають сонце, пісок і море.
2) Любителі задоволень. Це тип заповзятливих туристів, які під час відпочинку зайняті пошуком різноманітних задоволень і віддають перевагу світській атмосфері. Їх привертають флірт, дальні відстані.
3) Любителі активного відпочинку. Ці туристи люблять природу і створюють активне навантаження своєму тілу. Віддають перевагу розміреному руху і перебуванню на свіжому повітрі. Їх відпустку можна сумістити з лікуванням.
4) Любителі спортивного відпочинку. Увага туристів сконцентрована на змаганнях. Спорт є їх хобі. Вони не бояться фізичних навантажень.
5) Відпочиваючі з метою пізнання і вивчення. Туристи, які зацікавлені в підвищенні свого освітнього рівня і пізнанні нового.
6) Любителі пригод. До типу шукачів пригод можна віднести таких туристів, які шукають незвичайних вражень з певною часткою ризику. Для них ризик - можливість випробовувати себе.
Н.І.Кабушкін виділив чотири групи туристів як покупців туристичного продукту. Він пропонує більш поглиблений підхід до виділення типів залежно від стилю їх життя, оскільки розглядає людину і її поведінку не ізольовано, а у зв'язку з її життєвою позицією, відношенням до різних речей і її бажаннями.
При виділенні груп туристів залежно від стилю життя  в основу покладений не окремо узятий критерій, а загальне відношення людини до свого життя. Зробити це дуже складно, оскільки тенденція і економічна ситуація в суспільстві схильні до дуже сильних змін в часі.
Залежно від стилю життя виділяють чотири групи туристів: любителі насолоди, тенденційні, сімейні і виключно відпочиваючі туристи. У доданій класифікації слід мати на увазі, що виділені групи постійно змінюються і межі між ними дуже розпливчаті:
1. Любителі насолоди. Представники даної групи пред'являють дуже високі вимоги якості відпочинку. Для них подорож - це спосіб самовираження. Для відпочинку вони бажають отримати задоволення, дозволити собі деякі слабкості або дати собі спортивне навантаження.
2. Тенденціозні туристи. Це відпочиваючі з високими вимогами, але на відміну від тих, що «насолоджуються життям», їм не потрібні умови класу люкс. Вони  шукають єднання з природою, тиші і можливості психологічного розвантаження.



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011