Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


РОЛЬ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНСТВ В СТРУКТУРІ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

 

Ключові слова роботи:

туристичних, індустрії, агентств, туризму

ID роботи:

137

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Місце туристичних агентств в індустрії туризму 5
1.1. Поняття та місце турагенств в індустрії туризму 5
1.2. Відмінності між туроператором та турагенством 10
1.3. Аналіз роботи туроператорів та турагенстів в Україні 12
Розділ 2. Турагентства: класифікація та організація їх діяльності 17
2.1. Класифікація турагенств 17
2.2. Організація роботи турагента 21
Розділ 3. Імідж туристичної фірми 27
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

37

Рік написання:

2007

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

швидкій окупності вкладених коштів і можливості отримання доходу, зокрема конвертованої валюти.
Туристична діяльність - це туроператорська і турагентська діяльність по організації подорожей.
Організації, що займаються складанням і продажем турів, називаються туристично-екскурсійними організаціями [7, с.78-79].
На практиці вони можуть називатися по-різному: туристичні бюро, бюро подорожей, турагентства і так далі. Але з погляду виду підприємництва на туристичному ринку їх можна підрозділити на туристичні агентства і туристичних операторів.
Терміни «турагент» і «туроператор» визначають напрям підприємницької діяльності туристичної фірми або компанії.
Туристичний продукт формується з послуг підприємств, причетних до обслуговування людей на відпочинку в подорожі. Це транспортні фірми і компанії, готелі, ресторани, кафе, екскурсійні фірми, музеї і виставки, парки атракціонів, дозвільно-розважальні підприємства, шоу-, кіно-, відео-бізнес, азартні заходи і заклади, спортивні і курортні організації.
Комплектацією туристичного продукту, тобто формуванням набору послуг під назвою «тур», займаються туроператори. Туроператор (у деяких країнах його називають турорганізатором) проводить  диференційовані туристичні продукти з послуг, відповідно до потреб і побажань клієнтів.
Турагент  реалізує туристичний продукт клієнтові у вигляді комплексів (інклюзів-тури) або у вигляді вільного набору послуг (замовлені тури).

 
Рис. 1.1. Схема просування туристичних послуг
(---------  продаж товару (послуги); - - - - - - -  організація продажу за комісійні).

Туроператор - туристична організація, яка: займається розробкою туристичного продукту і комплектацією турів; забезпечує їх функціонування; організовує рекламу і просування туристичного продукту на ринку; визначає ціни на тури; продає їх турагентам для реалізації по своїх ліцензіях.
Туроператори грають особливу роль в туризмі. Вони купують послуги, пов'язані з туризмом (наприклад, місця в поїздах, літаках, номери в готелях та інші), а потім формують пакети туристичних послуг і продають їх різним користувачам (агентам) з метою отримання прибутку. В той же час можна продавати послуги і роздільно. Це робиться або з міркувань прибутку, або з потреби [9, с.54].
У першому випадку, коли туроператор формує пакет послуг, він виступає в ролі виробника і власника туристичного продукту. Навіть в тому випадку, якщо послуги збираються використовувати конкретно за призначенням.
У другому випадку, коли туроператор продає послуги окремо, він виступає як оптовий ділер туристичних послуг. Це відбувається у тому випадку, коли туроператор купує у виробника більше послуг, чим необхідно для формування туристичного пакету.
Туристичний пакет - комплекс послуг, що надаються в подорожі по індивідуальному або груповому плану, який пропонується в широкий продаж як серійний тур і в який, окрім транспорту, входять розміщення, харчування, послуги гіда, екскурсовода і інше обслуговування.
Іноді ототожнюють туристичний пакет  з програмою перебування. Це, невірно, оскільки туристичний пакет - це продукт, з яким туроператор виходить на ринок, а програма перебування - план заходів, що реалізовуються в місці відпочинку для задоволення конкретних або спеціалізованих запитів і інтересів туристів залежно від цілей їх перебування.
Деякі туроператори продають окремі послуги іншим опреаторам, які хочуть сформувати свій індивідуальний пакет. В цьому випадку  туроператор продає послуги з оптових цін.
Слід відмітити, що майстерність туроператора виявляється в його здатності страхуватися від зниження розцінок покупкою у великих кількостях туристичних послуг, які абсолютно необхідні для формування туристичних пакетів, добре сформованих і економічно доступних для туриста.
В цілому ж робота туроператора включає практично всі економічні механізми - від маркетингу до внутрішньоекономічного аналізу діяльності фірми: вивчення попиту; перспективне планування (географія, партнери); укладення договорів з постачальниками послуг і партнерами; укладення договорів з транспортними фірмами; методичне забезпечення маршруту; випуск туристичного продукту; укладення договорів  з агентами; розрахунок вартості путівки і випуск її в реалізацію; підготовка кадрів на маршрут; реклама і інформація; реалізація; забезпечення віз і проїзних документів; призначення кадрів на маршрут; проведення туру [4, с.61-62].
Розрізняється оптова і роздрібна реалізація турпродукта.

Оптова реалізація  здійснюється за посередницьким договором, що має форми договору - доручення, договору



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011