Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Онлайн заказ
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 660 грн.
СКИДКА -3%
-3% онлайн заказ

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 470 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 300 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 300 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРІВ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ УЖГОРОД

 

Ключові слова роботи:

обслуговування туристів, побутових послуг, служб, номерів

ID роботи:

074

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Надання побутових послуг в готелі 9
Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі „Ужгород” 12
2.1. Організація діяльності служб готелю „Ужгород” по обслуговуванню клієнтів 12
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 19
2.3. Технологія прибирання номерів в готелі „Ужгород” 21
Розділ 3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю „Ужгород” 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

36

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

До складу послуг з побутового обслуговування входить наступне:
Термінове прання і хімчистка, ремонт і гладження особистих речей (у номері в теці з рекламою є бланки замовлень на прання і чищення одягу. Там же є пам'ятки про те, як здати одяг в прання: якщо гість хоче здати одяг в прання або чищення, він повинен покласти його в пакет і вивісити спеціальну табличку на ручку дверей номера або сказати про це черговій по поверху). Таку послугу можуть надати в готелі, де є пральня. В готелях нижчої категорії можна узяти праску напрокат. Гість сам гладить в номері або спеціальній кімнаті, де є прасувальна дошка. У багатьох готелях є майстерні по ремонту взуття. У холах висококласних готелів стоять апарати для чищення взуття. У номерах є щітки для чищення взуття і одягу. Для зберігання речей і цінностей готелі надають камери схову і сейфи в номерах або у адміністратора. У готелі організовується розвантаження, вантаження і доставка багажу в номер посильними, які оплачуються чайовими. Також чайовими оплачується доставка харчування в номер. За окрему платню в прокат готель може надати гостю телевізор, посуд, спортивний інвентар і ін., зробити дрібний ремонт годинника, електробритв, радіо-, кіно-, фотоаппаратури; фотороботи.
Зазвичай в кожному номері в теці з рекламою є папір для листів, конверти, спеціальні таблички, які можна вивісити на двері, якщо гість просить попрати, прибрати номер або просто не хоче, щоб його турбували.
Обслуговування гостей на поверсі в будь-якому засобі розміщення є, поза сумнівом, частиною загальної атмосфери гостинності, перший крок в створенні якої зробила служба прийому і розміщення.
Організація обслуговування гостей на поверсі включає: утримання в бездоганній чистоті номерів відповідно до вимог нормативних документів і стандартів готелю, надання додаткових послуг, інформаційне обслуговування, проводи гостей, ведення документації на поверсі.
Гість повинен постійно відчувати, що про нього піклуються. Турбота про гостя і задоволення його потреб - завдання першорядної ваги для готельного персоналу, яка є і запорукою успіху. Унікальність будівлі засобу розміщення, прекрасна матеріальна база, широкий спектр послуг - все це нічого не коштує, якщо гість не оточений доброзичливістю, гостинністю і щирою турботою персоналу [11, с.65].
Запобігливість, серцеве відношення, створення комфорту і затишку персоналом поверху - все це є вищим проявом гостинності.

Турбота про гостя полягає в ретельному прибиранні номера, дотриманні санітарно-гігієнічних норм, обслуговуванні в номері, пранні, чищенні одягу і взуття, побудці гостей, передачі

До складу послуг з побутового обслуговування входить наступне:
Термінове прання і хімчистка, ремонт і гладження особистих речей (у номері в теці з рекламою є бланки замовлень на прання і чищення одягу. Там же є пам'ятки про те, як здати одяг в прання: якщо гість хоче здати одяг в прання або чищення, він повинен покласти його в пакет і вивісити спеціальну табличку на ручку дверей номера або сказати про це черговій по поверху). Таку послугу можуть надати в готелі, де є пральня. В готелях нижчої категорії можна узяти праску напрокат. Гість сам гладить в номері або спеціальній кімнаті, де є прасувальна дошка. У багатьох готелях є майстерні по ремонту взуття. У холах висококласних готелів стоять апарати для чищення взуття. У номерах є щітки для чищення взуття і одягу. Для зберігання речей і цінностей готелі надають камери схову і сейфи в номерах або у адміністратора. У готелі організовується розвантаження, вантаження і доставка багажу в номер посильними, які оплачуються чайовими. Також чайовими оплачується доставка харчування в номер. За окрему платню в прокат готель може надати гостю телевізор, посуд, спортивний інвентар і ін., зробити дрібний ремонт годинника, електробритв, радіо-, кіно-, фотоаппаратури; фотороботи.
Зазвичай в кожному номері в теці з рекламою є папір для листів, конверти, спеціальні таблички, які можна вивісити на двері, якщо гість просить попрати, прибрати номер або просто не хоче, щоб його турбували.
Обслуговування гостей на поверсі в будь-якому засобі розміщення є, поза сумнівом, частиною загальної атмосфери гостинності, перший крок в створенні якої зробила служба прийому і розміщення.
Організація обслуговування гостей на поверсі включає: утримання в бездоганній чистоті номерів відповідно до вимог нормативних документів і стандартів готелю, надання додаткових послуг, інформаційне обслуговування, проводи гостей, ведення документації на поверсі.
Гість повинен постійно відчувати, що про нього піклуються. Турбота про гостя і задоволення його потреб - завдання першорядної ваги для готельного персоналу, яка є і запорукою успіху. Унікальність будівлі засобу розміщення, прекрасна матеріальна база, широкий спектр послуг - все це нічого не коштує, якщо гість не оточений доброзичливістю, гостинністю і щирою турботою персоналу [11, с.65].
Запобігливість, серцеве відношення, створення комфорту і затишку персоналом поверху - все це є вищим проявом гостинності.

Турбота про гостя полягає в ретельному прибиранні номера, дотриманні санітарно-гігієнічних норм, обслуговуванні в номері, пранні, чищенні одягу і взуття, побудці гостей, передачі



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011