Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


Дослідження і аналіз витрат робочого часу підприємства ресторанного господарства

 

Ключові слова роботи:

режиму праці, робочого часу, режиму роботи , працівників

ID роботи:

081

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості режиму праці працівників підприємств ресторанного господарства 5
1.1. Характеристика основних ресторанних професій 5
1.2. Особливості режиму роботи та умов праці офіціантів 12
1.3. Основи організації витрат робочого часу працівників в ресторані 20
Розділ 2. Особливості режиму праці працівників ресторану „Венеція” 22
2.1. Загальна характеристика ресторану 22
2.2. Персонал ресторану „Вікторія” та режим його праці 22
Розділ 3. Удосконалення режиму роботи працівників ресторану 26
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

33

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

організація праці в ресторані, як і в інших галузях повинна вирішити три основні завдання: економічну, психофізіологічну і  соціальну.
Вирішення економічної задачі вважає якнайповніше використання техніки, матеріалів, сировини, забезпечує підвищення ефективності виробництва і праці.
Вирішення психофізичної задачі передбачає створення на підприємстві сприятливих умов праці, сприяючих здоров'ю працівників, зниженню стомлюваності і підвищенню працездатності.
Вирішення соціальної задачі забезпечує багатосторонній розвиток людини, сприяє перетворенню праці на життєву необхідність, виховує відповідальність за результати своєї праці.
Ці завдання зв'язані між собою і повинні враховуватись в комплексі. Без вирішення психофізичної задачі і соціальних завдань не будуть вирішені економічні завдання.
В науковій організації праці виділяють наступні основні напрями.
• розробка і впровадження раціональних форм і розділення і кооперації праці;
• вдосконалення організації і обслуговування робочих місць;
• впровадження передових прийомів і методів праці;
• поліпшення умов праці;
• підготовка і підвищення кваліфікації кадрів;
• раціоналізація режимів праці і відпочинку;
• зміцнення дисципліни праці;
• вдосконалення нормування праці.
Ресторанники, що вирішили покласти край дисциплінарному неподобству вже давно створили в своїй компанії Режим роботи співробітників - документ, що регламентує правила знаходження співробітника на робочому місці. І якщо це не панацея від запізнень і  відходів з роботи, то принаймні, чітка і зрозуміла позиція в цьому відношенні.
У кожному ресторані затверджується режим роботи співробітників. Цілями введення режиму роботи співробітників є:
-   Забезпечити увагою кожного Гостя
-   Уникнути наявності робочих місць в ресторані, залишених без нагляду

- Забезпечити чистоту кожного робочого місця

Можна сказати, що щодо посади шеф-повара ринок праці сформувався: є попит, є пропозиція і  є фіксований діапазон ціни робочої сили.
В цілому можна сказати, що ринок праці в  сегменті ресторанного бізнесу знаходиться в  ситуації становлення. Склалися ціни на  робочу силу навколо ключових фігур ресторанного бізнесу. Разом з тим можна констатувати, що ціна робочої сили поки слабо корелює з  кваліфікацією працівників. Це пов'язано з  розмитістю вимог до  персоналу, що наймається на  одну і  ту  ж посаду, і  відсутністю стандартів, що дозволяють визначити клас фахівця.
У  ресторанному бізнесі спостерігаються дві протилежні тенденції: з одного боку, професіоналізм співробітників, що росте, і  попит на  кваліфікованих кадрів на  цьому ринку ведуть до  підвищення зарплат, з  іншою  привчені рахувати кожну копійку працедавці прагнуть економити, у тому числі і  на  окладах персоналу. Певною мірою ці дві тенденції врівноважують один одного, проте, чаша вагів все більше схиляється у бік зростання винагород.
Рівень розвитку ресторанного бізнесу зараз настільки високий, що необхідно обернутися обличчям до  проблеми організаційного будівництва, через яке пройшли багато підприємств в  інших галузях. Необхідно чітко прописувати функціональну структуру, вирішувати проблеми мотивації персоналу, планувати кар'єру, стежити за  балансом інтересів управлінців і  виконавців. Тоді ресторани зможуть працювати з  кваліфікованими кадрами, підготовленими усередині власної організації.
Наднормова робота явно відбивається на зовнішньому вигляді працівника: у нього з'являється втомлений вигляд і важке дихання. Багато хто згадує про свою роботу в ресторані як про виснажливу працю. Тоді як все хороше швидко забувається, погане пам'ятається дуже довго.
Вирішення цього питання, як і багато інших, знаходиться в компетенції власника. У деяких ресторанах питання вирішується до загального задоволення за допомогою додаткового залучення студентів на три зміни в тиждень. При хорошій організації праці проводити періодичні заміни досить просто, але старанний власник повинен постійно стежити за тим, щоб не виникало дезорганізації процесу. Зазвичай всі працівники відносяться до такого рішення позитивно і відповідально. Їх також влаштовує гнучкий графік, що дозволяє вирішувати свої особисті справи. Вони не хочуть ускладнювати собі і вам життя і порушувати робочий ритм закладу.

Необхідно стежити за тим, щоб обслуговуючий персонал використовував в робочий час відповідне взуття. Просто неймовірно, як вдається деяким офіціанткам пропрацювати шість годин підряд, пересуваючись по кам'яній підлозі у вузьких туфлях-човниках на каблуці. Для такої роботи рекомендуються вільні туфлі на товстій підошві



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011