Мир Солнца

Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера


 

Вартість наших інформаційних послуг у сфері написання робіт по туризму, готельній справі складає:
курсової роботи - 200 грн.
дипломної - 600 грн.
магістерської - 800 грн.

Замовити >>

 

Автореферати
Оплата Контакти

Союз образовательных сайтов

 

 



Рейтинг туристических сайтов Украины. Відображено число відвідувачів сьогодні, середнє число відвідувачів за добу, оцінка сайту

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Туристические сайты Образование, работа за границей

TOPlistУкраїнський рейтинг TOP.TOPUA.NET

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений

web clocks relojes html
Contatore

Besucherzahler women of ukraine
website counter

Besucherzahler hot russian brides
contatori per blog

contadores de visitas eharmony
contatori per blog

TOPlist

TOPlist

TOPlist



Рейтинг SIMPLETOP.NET

E-Center.lt skaitliukas






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В СУЧАСНІЙ ТУРИСТИЧНІЙ ІНФРАСТРУКТУРІ

 

Ключові слова роботи:

засобів, розміщення, індустрії

ID роботи:

130

Вид роботи:

Курсова

План:

Вступ..3

Розділ 1. Поняття та розвиток засобів розміщення в сучасній туристичної індустрії...6
1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація...6
1.2. Сучасний стан розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України..13

Розділ 2. Функціонування готельного комплексу
„Славутич-Закарпаття”...19
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу..19
2.2. Дослідження номерного фонду: конкурентні переваги...20
2.3. Характеристика спектру послуг Комплексу...22

Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку засобів розміщення в сучасній туристичній індустрії України...25
3.1. Проблеми та песпективи готельного бізнесу в Україні..25
3.2. Перспективи розвитку індивідуальних засобів розміщення туристів в сільському екотуризмі..31

Висновки....35

Список використаної літератури..39

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

40

Рік написання:

2007

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. Дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

 

1. Засіб розміщення - будь-який об'єкт, що регулярно або час від часу надає послуги з розміщення для ночівлі. Засоби розміщення поділяються на дві категорії: колективні; індивідуальні. Колективні засоби розміщення поділяються на: готелі та аналогічні заклади; спеціалізовані заклади (санаторно-курортні оздоровчі заклади, молодіжні табори, конгрес-центри, майданчики для кемпінгу тощо).
2. В багатьох країнах Європи найпоширеніша система класифікації готелів - по зірках. Але за піввіку існування такої системи, дотепер так і не виникло єдиних правил присвоєння готелям певної категорії. У більшості країн число "зірок" на фасаді готелю – справа абсолютно добровільна. Проте, власники готелів різних країн у прагненні додати певний статус об'єкту керуються національними засадами відповідності.
Як не сумно це усвідомлювати, але сьогодні "зірковість" готелів діє як своєрідна принада для туристів. У різних країнах готелю з рівною кількістю "зірок" можуть відрізнятися за рівнем сервісу, комфортабельності номерів, місцю розташування й т.д.
3. У структурі світового готельного бізнесу можна виділити два сегменти - незалежні підприємства й операційні ланцюги (мережі). Незалежне підприємство перебуває в незалежному володінні, розпорядженні й користуванні власника, що дістає прибуток від цієї власності. Операційниа мережа - це група підприємств (два й більше), які здійснюють колективний бізнес і перебувають під безпосереднім контролем керівництва мережі.
4. Кримський рекреаційний регіон є найпопулярнішим і всесвітньовідомим санаторно-курортним і оздоровчим регіо­ном. Цьому сприяють кліматичні, водні, грязеві, пляжні, пізнавальні ресурси. М'який середземноморський клімат Південного берега Криму є визначальним фактором зро­стання популярності Криму. Тут щорічно оздоровлюється до 8 млн. чоловік.
Карпатський рекреаційний регіон займає територію у межах Закарпатської, Івано-Франківської, Чернівецької та Львівської областей. У його межах зосереджена одна третя рекреаційного потенціалу України. В Українських Карпатах налічується близько 800 джерел і пунктів мінеральної води практично всіх бальнеологічних типів. Лікувальні торфогрязі, прикарпатський озокерит разом зі сприятливими умова­ми для кліматолікування дають змогу розвивати мережу бальнеологічних і кліматичних курортів, пансіонатів, бу­динків і баз відпочинку, туристських закладів.
Відомим в Україні є Західно-причорноморський рекре­аційний регіон у межах Одеської, Миколаївської і Херсон­ської областей. Розвивається у цьому регіоні пізнавальний туризм. Цьому сприяють круїзи по морю, розгалужена мережа заліз­ничних і автомобільних доріг. Відомими туристськими цен­трами є Одеса, Миколаїв, Херсон, Білгород-Дністровський.
Готельне господарство є однією з основних складових туристської індустрії України. У 2005 р. в Україні налічувалось 1308 готельних підприємств на 949,1 тис. місць). За формами власності їх кількість розподіляється так: 40 % перебувають у загальнодержавній та комунальній, 57 - у колективній і 3 % - у приватній власності . Середньорічний коефіцієнт завантаження готелів у 2005 р. в середньому по Україні становив 0,29. При цьому мінімальне використання місткості готелів - 9 % - було в Луганській та Миколаївській областях, а максимальне - 78 % - у Севастополі. У Києві цей показник дорівнював 40 %.
5. Готельний комплекс "Славутич-Закарпаття" побудований на території Санаторію "Сонячне Закарпаття" і складається з двох корпусів побудованих на початку 2005 року. Відпочиваючі в готельному комплексі можуть проходити курс лікування в санаторії "Сонячне Закарпаття" з'єднавши процес лікування, оздоровлення з незабутній відпочинком в Карпатах, адже відпочинок в Карпатах прекрасний у будь-який час роки.
Номерний фонд готельного комплексу "Славутич-Закарпаття": прості двомісні номери зі всіма зручностями (з балконом) - 36 номерів; прості двомісні номери зі всіма зручностями (без балкона) - 9 номерів; напівлюкси - 3 номери; люкси - 3 номери. Таким чином, Комплекс може прийняти і розмістити 108 чоловік. Середня завантаженість готельного Комплексу у рік – 90%, що є дуже високим показником та свідченням правильності зайнятої ринкової ніші та розробленої маркетинговій програми розвитку.
Основні конкурентні переваги готельного комплексу „Славутич-Закарпаття”: євроремонт у всіх кімнатах; всі кімнати мають власні санвузли (душ/туалет/умивальник); всі номери мають сучасні холодильники, праски, посуд та інші першочергові необхідні речі; всі номери прибираються (Комплекс має власну пральню); гнучка цінова політика на проживання та розроблена система співробітництва із туристичними фірмами на комісійній основі; Комплекс надає широкий спектр супутній послуг для відпочиваючих.
6. Зараз аналітики і спеціалісти, які займаються комерційною нерухомістю, підраховують, що все ж таки краще — великі чи маленькі готелі. Цього разу — в рамках міжнародної конференції «Готельний бізнес України» (до речі, проходила вона в стінах одного з найкращих з-поміж наявних готелів — «Прем’єр Паласу»). Дехто дотримується думки, що в умовах жорсткого податкового тиску і значних затрат на обслуговування вигідніше тримати малі готелі, в яких можна забезпечити той самий комфорт і сервіс. Малі готелі почали впевнено завойовувати ринок у столиці.

7. В сучасних умовах розвитку туристичної індустрії розвиток засобів розміщення набув небувалих темпів, що спричиняє конкуренцію на ринку. Все більшою популярністю серед туристів стали користуватися готелі 1 і 2 зірки. Зараз майже всі готелі даної категорії переобладнанні із старих баз, готелів та притулків і мають дуже пристойний вигляд. Перевага даних готелів у тому, що вартість проживання у них невелика, а комплекс послуг досить пристойний для тих про приїжджає на пару днів, або на катання на лижах чи відпочинок на морі. Зараз туристи обирають більше не комфортабельні готелі, а співвідношення ціна-якість і у цьому, звісно ж, на одне із перших місць виходять невеликі готелі і помірною оплатою послуг проживання. Можемо прогнозувати, що і у найближчому майбутньому дана тенденція збережеться на ринку і послуги проживання мають зменшитися у своїй вартості для пересічного туриста.



Шешори з усіх боків оточені горами і лісами

Пошукова анотація: ПРЕДИСЛОВИЕ экотуризм зарождения воздействием Определение Виды роста профиль развития Туроперейтинг составляющие Проектирование Работа качества Изучение контакт обслуживания размещения приключенческих Выполнение Безопасность Определение Виды горных причины Природные поисковых иностранных Памятка Предисловие Подготовка городе отеле транспорте вождения деньги Защита от человеческих Связь производительности подготовки Отбор договора адаптация гостеприимстве Оценка персонала среды Приготовление Стирка Обустройство отходов перевозки средство мира Америка Африка Азия Кавказа Выделение горных мезорайон туристский Сочинский Псебайский Майкопском экологического Архызский Домбайский Узункольский ЛИТЕРАТУРА Передмова Принципи Гносеологічні Інтеграційні Іноваційні Науково-методичні Конструктивно-географічні екологічного Екологічний геомаркетингу туризм стратегічного екологічного Екотуристичний геомаркетиніу комплексу Маркетинговий збуту Екотуристичні Висновки Екологічна Західні Східні Південні заходів природи екосистем Карпати парк Пієнінський Низькі Татри Мала Фатра Бескиди Малі Білі Велика Орава Штіавницьке Муранська Поляна Словацький Вигорлат Східні Гурський Татранський Горчанський Пієнінський Бещадський охоронні Угорські Бюккський Агтелекський Рослинність Голлокейський Лазберцький Берженьський Земпленський резервати Токайсько Українські Угольсько НАРЦИСІВ Карпатський Синевир території Бескиди Румунські Ретезат Бучеджські Міжнародний заповідних Післямова Асотримент Адміністративні Бізнес планування НОМЕРНОГО Водні зовнішнього Львівської РЕСТОРАННІ гостинності менеджменту Інвестиційний Індустрія Інформаційні Кадрова Лідерство персоналом керівництво Методи Мотивація психологічних Паломницький Подієвий Правове кадрової Реклама Рекреаційні виставок екологічних Сільський сервіс спортивного Стратегічний туристичної культури гостинності Києва комунаційною кадровою якістю Управління РЕКРЕАЦІЙНОГО авіаперевезень автобусних управлінських ЧИННИКІВ РЕСТОРАННОГО РОЗМІЩЕННЯ фестивалі бізнес АВТОМОБІЛЬНОГО берегового КЕЙТЕРИНГУ ресторанному Приморського СВІТОВИЙ КОНКУРЕНТНІ маркетингових туристичного ПРИЙОМУ КАРПАТСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОСЛУГИ ЧИННИКІВ ЯКІСТЬ оперативного виробництва енергетичного технологічних РОБОЧИХ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ВЗАЄМОДІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРИБИРАННЯ ІСТОРИКО ДОДАТКОВИХ зарубіжного ресторанного ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНАЩЕННЯ робочого Львівської МАРКЕТИНГОВІ СВІТОВОМУ ПРОЦЕСУ ЕКОЛОГІЧНОГО інженерно КЕЙТЕРИНГУ ЖИТЛОВИХ ОЗДОРОВЧОГО ПОВЕРХАХ РІЧКОВОГО ТЕМАТИЧНОГО регіони професійної режиму РЕСТОРАННОГО КИЇВСЬКОГО КАРПАТ ХАРКІВСЬКОЇ РИЗИК ПОЛЬЩІ САНІТАРНА ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУТОВИХ ЕКСКУРСІЙНИХ ПРИЙОМУ СПОРТИВНО рекреаційне Севастополя Корсунщини ДИСЦИПЛІНИ готельного вдосконалення страхування засобів НОМЕРНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНІЙ ВЗАЄМОДІЯ ТУРИЗМУ СОЦІАЛЬНИЙ Методи БЕРЕГОВОГО КОНТРОЛЬ рекреаційних обслуговування ТУРИСТИЧНОЇ доходів ЗАСОБІВ обслуговування МАРКЕТИНГУ РОЗМІЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО тематичних АГЕНСТВ ПОСЛУГ АДМІНІСТРАТОРА Вінницької Волинської розміщення ЯКІСТЬ

 

Пошукова анотація авторефератів дисертацій з туризму: регулювання Франції туризму Крим
Конституційно-правові громадського міжнародних послугами інвестиційної моделювання привабливості туристичних технології Маркетинг стимулювання туристично-рекреаційними сільського продажу економічного менеджмент агротуризму підприємництва зеленого міжнародного світового транскордонного аграрних розвитку ринку територіально-рекреаційних систем

turizmoznanie.org.ua © 2010-2011